Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Η ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΣΣΗ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

"ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ"


     «Eίναι από τα πιο δύσκολα ντοκιμαντέρ που έχω κάνει στη μέχρι τώρα καριέρα μου και αυτό για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι ότι έπρεπε να αποδώσω με απόλυτη ιστορική πιστότητα το θρύλο, την τελετουργική συνέπεια του ντοκιμαντέρ και να προσεγγίσω το ενδυματολογικό στοιχείο.


     Οφείλω να πω ότι, όσον αφορά στη σκηνοθεσία αυτού του ντοκιμαντέρ, είναι τόσο δύσκολη, ώστε οι περισσότεροι γνωστοί μου διάσημοι σκηνοθέτες μου εκμυστηρεύτηκαν πως δε θα τολμούσαν το μεγάλο αυτό εγχείρημα, επειδή το ντοκιμαντέρ αυτό έχει να κάνει με θεούς, θεανθρώπους και ήρωες, και επομένως είναι πάρα πολύ δύσκολη η απόδοσή του.


     Προσωπικά ανέλαβα την ευθύνη, να κάνω αυτό το δύσκολο έργο, από αγάπη για τον τόπο μου, επειδή κατάγομαι από το νομό Λασιθίου και συγκεκριμένα από την Ιεράπετρα, και από το πάθος για τη δουλειά μου. 


     Δε θα μπορούσα, εξάλλου, να αρνηθώ τη δημιουργία οποιουδήποτε ντοκιμαντέρ, όσο δύσκολο και αν είναι αυτό, εφόσον αφορά τον τόπο μας και τον πολιτισμό μας, τον οποίο προβάλλω διαρκώς σε όλα τα πλάτη και μήκη της γης.


     Εξάλλου, άντλησα τεράστια δύναμη από τον ίδιο το θρύλο, ώστε να μπορώ να αντιμετωπίσω τον Δία, το Θεό, τον οποίο πολλοί αρχαίοι λαοί λάτρευαν, αλλά και για να προσεγγίσω ιστορικά τον Μ. Αλέξανδρο, το μεγαλύτερο εκπολιτιστή και στρατηλάτη όλων των εποχών, καθώς και για να αποδώσω την ισχυρή προσωπικότητα του ναυάρχου Νέαρχου, του πρώτου εξερευνητή του Ινδικού Ωκεανού»

"ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ"
28/7/2015

     Στο ντοκυμαντέρ "ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ" συμμετέσχε η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" και επιστημονικός σύμβουλος είναι ο Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης.


Για το 2ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας
2015
υπό την αιγίδα του
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
και του
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.