Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

ΦΥΣΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ 
έναντι 
ΔΥΤΙΚΗΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ


     Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" δεν επιδιώκει, απλώς, να υπηρετήσει την Ιππική και Τοξευτική ως συνδυασμένες Τέχνες αλλά και να λειτουργήσει ερευνητικώς επί των τομέων αυτών εξάγοντας ωφέλιμα συμπεράσματα για την ανέλιξή τους.

     Με την Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" να έχει εκ της ιδρύσεώς της επιλέξει την "ατραπό" της Φυσικής Ιππασίας και με μία τεράστια, μέχρι σήμερα, επιτυχή εκπαιδευτική εμπειρία απαλλαγμένη ατυχημάτων αλλά και αναδείξεως Εφιπποτοξοτών αλλά και πολλών ικανών Ιππέων, με πλουσιότατη οπτικοακουστική τεκμηρίωση όλου του έργου της, επιχειρήσαμε ένα πείραμα συγκρίσεως της Φυσικής Ιππασίας την οποία εμείς ακολουθούμε με την Δυτική Ιππασία η οποία ακολουθείται από όλους τους υπόλοιπους ιππικούς ομίλους της χώρας μας.

   
  
     Έτσι, επιλέξαμε τον Αρχηγό και τον Υπαρχηγό των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" ως, κατόπιν εξετάσεων, αριστεύσαντες Ιππείς και δη Εφιπποτοξότες, προκειμένου να τους θέσουμε ενώπιον συγκρίσεως των δύο διαφορετικών ιππικών δογμάτων. Ο Κωνσταντίνος και ο Μάριος, λοιπόν, οι οποίοι με μηδενική προηγούμενη ιππική εμπειρία, ξεκινώντας ως "άγραφοι πίνακες" και σε διάστημα μόλις πέντε μηνών διεπιστεύθησαν ως Εφιπποτοξότες, υπεβλήθησαν σήμερα για πρώτη φορά σε ένα μάθημα Δυτικής Ιππασίας με τον ίδιον Ίππο με τον οποίο ασκούνται και στην Έφιππη Τοξοβολία, εντός του ιδίου Ιππευτηρίου όπου και η κυρία εφιπποτοξοτική δραστηριότητά τους. Το μάθημα διήρκεσε μία ώρα για τον καθένα με κατάσταση στίβου ιδανική, θερμοκρασία περιβάλλοντος 17C, άνεμο 3 κόμβων και cavok. Οι ασκήσεις τους, ίδιες και για τους δύο, ήσαν: (α)Βάδην εργασίας και διατάσεις, (β) Τροχάδην εδραίο, (γ) Τροχάδην ανακουφιστικό, (δ) Καλπασμός και (ε) Προσομοιώσεις Έφιππης Τοξοβολίας εν καλπασμώ. H ιπποσαγή με χαλινό άνευ στομίδος και σέλλα British Style μετά αναβολέων σε συνεχή χρήση. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων και ξεχωριστά, οι δύο υποβληθέντες στη συγκεκριμένη δοκιμασία απήντησαν σε 12 ερωτήσεις ως ακολούθως: 




1. Πως συγκρίνεις την ισορροπία που είχες καθ΄ όλη την ημερίδα με εκείνη που αισθάνθηκες στις υπόλοιπες Προπονήσεις σου;

Κ: Την ισορροπία μου την αισθάνθηκα χειρότερη απ’ της προηγούμενες προπονήσεις μου και αυτό διότι ένιωθα πως το κέντρο βάρος μου βρισκόταν σε υψηλότερο σημείο.

Μ: Χρειάστηκα λίγο χρόνο μέχρι να αποκτήσω καλή ισορροπία σήμερα, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες.




2. Πως συγκρίνεις την οπτική επαφή με την διαδρομή που είχες καθ΄ όλη την ημερίδα με εκείνη που αισθάνθηκες στις υπόλοιπες Προπονήσεις σου;

K: Είχα σαφώς μειωμένη οπτική επαφή και αυτό διότι με εμπόδιζε να δω τον ορίζοντα το κράνος.

M: Δεν είχα κανένα πρόβλημα με την οπτική επάφη, και δεν αισθάνθηκα διαφορετικά απ'τις υπόλοιπες.


3. Πως αισθάνθηκες τη σχέση συνεργασίας και ελέγχου που είχες με τον Ίππο σου καθ΄ όλη την ημερίδα με τα αντίστοιχα που αισθάνθηκες στις υπόλοιπες Προπονήσεις σου;

K:  Ένιωθα μειωμένη την αίσθηση που είχα με τον ίππο μου και αυτό με οδηγούσε να έχω χειρότερο έλεγχο και παράλληλα συνεργασία.

M: Ελαφρώς μειωμένη σε σχέση με τις υπόλοιπες.


4. Ένοιωσες κόπωση και σε ποιο σημείο της ημερίδος;

K: Όχι.

M: Όχι.


5. Ένοιωσες απώλεια ενδιαφέροντος και σε ποιο σημείο της ημερίδος;

K: Όχι ακριβώς απώλεια ενδιαφέροντος αλλά ήταν η πρώτη φορά εδώ και αρκετό καιρό που δεν κατάφερα να εκτελέσω μία εντολή σου αμέσως με αποτέλεσμα αντί να το διασκεδάσω να παλέψω με τον εαυτό μου για να το ξεπεράσει.

M: Όχι, μου φάνηκε ενδιαφέρον να δοκιμάσω κάτι καινούριο μεν, "παράξενο" δε, για μένα.


6. Θεωρείς ότι κάτι δεν κατάφερες και αν ναι τι ακριβώς;

K: Θεωρώ πως δεν είχα σωστή στάση με την σέλα και ότι αυτό συνεπάγεται.

M: Αν και ήταν η πρώτη μου απόπειρα σε ανακουφιστικό τροχασμό, περίμενα ακόμα καλύτερα αποτελέσματα απ'τον εαυτό μου.


7. Τι θεώρησες ως δύσκολο καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημερίδος;

K: Θεώρησα δύσκολο μέχρι και τα απλά διότι όχι απλά ήταν κάτι εντελώς καινούργιο για εμένα αλλά έπρεπε κιόλας να κάνω αρκετά πράγματα διαφορετικά απ’ ότι εγώ είχα συνηθίσει.

M: Δε θεώρησα τίποτα δύσκολο.


8. Έχοντας γυμνιππευτική εμπειρία, εμπειρία σέλλας στέππας και σέλλας British τι θεωρείς ως πιο κατάλληλο για σένα;

K: Θα τα βάλω με σειρά προτεραιότητας 1 γυμνιππευτικά , 2 σέλλα στέππας και 3 σέλλα Bitish.

M: Γυμνιππευτική


9. Θεωρείς ότι σήμερα ή τις προηγούμενες φορές ο Ίππος σου ήταν πιο ευχείριστος;

K: Κάθε άλλο, ένιωθα πως είχα μειωμένη επαφή με τον ίππο μου και συνεπώς δυσκολευόμουν περισσότερο να τον χειριστώ.

M: Τις προηγούμενες.



10. Υπό τις συνθήκες αυτής της Προπονήσεως ή των προηγουμένων (γυμνιππευτικών) ένοιωσες ασφαλέστερος ως Ιππέας;

K: ΌΧΙ με κεφαλαία.

M: Των προηγουμένων.


11. Υπό τις συνθήκες αυτής της Προπονήσεως ή των προηγουμένων (γυμνιππευτικών) ένοιωσες αποτελεσματικότερος ως Εφιπποτοξότης;

K: Όχι. Τουλάχιστον με την σέλλα της στέππας παρόλο που ένιωσα άβολα αρχικά μετέπειτα κατάλαβα πως μπορώ να πραγματοποιήσω τοξεύσεις εκτός ισορροπίας κλπ.

M: Των προηγουμένων.


12. Πως συγκρίνεις τη σημερινή σου αίσθηση των διατατικών ασκήσεων από εκείνες σε γυμνιππευτική κατάσταση;


K: Δεν ένιωσα δυσκολία στην εκτέλεση τους αλλά είχα μικρότερη άνεση απ’ ότι γυμνιππευτικά και αυτό γιατί όπως είπα και παραπάνω το κέντρο βάρος μου βρισκόταν σε υψηλότερο σημείο.

M: .Ένιωσα πως είχα πολύ μειωμένη "επαφή" με το σώμα μου, σε σύγκριση με τις διατατικές ασκήσεις σε γυμνιπππευτική κατάσταση.



     Kαι όλα τούτα με υπερεφίδρωση της περιοχής της ράχεως κάτω από την "περιοχή" του υποσάγματος όταν αφαιρέθηκε η σέλλα, κάτι που, ασφαλώς, ουδέποτε παρατηρούμε μετά από ίππευση Φυσικής Ιππασίας σε κανένα σημείο του Ίππου, με ό,τι κι αν αυτό σημαίνει.

     Είναι χαρακτηριστικό ότι αμέσως μετά την εκτέλεση των μαθημάτων τους οι δύο Εφιπποτοξότες μας, ζήτησαν να "αποκαταστήσουν" την ιππική τους αίσθηση επιστρέφοντας σε μία "αποθεραπεία" γυμνιππευτικής η οποία τους επανέφερα στην εξαιρετική "εικόνα" που τους έχουμε συνηθίσει!




     Μετά τα δύο παραπάνω συγκριτικά μαθήματα διατυπώθηκε η ερώτηση αν θα έπρεπε να σταθμίσουμε ως παράμετρο της μειονεξίας της Δυτικής Ιππασίας και των δυσκολιών της το γεγονός ότι αυτό το ιππικό είδος προσεγγίσθηκε για πρώτη φορά σε ένα πρώτο εισαγωγικό μάθημα από τους δύο Ιππείς, αλλά η ερώτηση απαντήθηκε όταν αναλογισθούμε ότι, ακολουθώντας την Φυσική Ιππική κανείς από τους πρωτοείσακτους μαθητές δεν εμφάνισε δυσκολία εκτελέσεως του πρώτου, εισαγωγικού, μαθήματος με τις αντίστοιχες απαιτήσεις που αυτό περιλαμβάνει!



     Ασφαλώς και ο Ξενοφών δεν έχει χρεία της ...Σχολής μας για να επιβεβαιωθεί, αλλά η απορία είναι "γιατί" δεν εννοούν να τον ανακαλύψουν ακόμη όσοι ματαιοπονούν νομίζοντας ότι "ιππεύουν" ...χασομερώντας με την Δυτική Ιππασία; 



     Η Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" με την καθημερινή εκπαιδευτική δραστηριότητά της επιχειρεί να "αυξήσει" την "ιππική ζωή" και όχι μόνον την "ιππική ζωή" της Ελλάδος... Και, εμπνευσμένη από την παρότρυνση του μεγάλου διανοητή Ρένου Αποστολίδη, το επιχειρεί αυξάνοντας τις "λέξεις" της, αυτές τις "ψηφίδες" των γονίμων συμπερασμάτων που την προάγουν ως μία θεμελιώδη δραστηριότητα Πολιτισμού. Γι αυτό και τα Στελέχη της μπορούν να είναι υπερήφανα, όπως και όλα τα Μέλη αυτής της ιππικής "κυψέλης" Πολιτισμού τα οποία αυτοβελτιώνονται καθημερινώς, επενδύοντας τον πολύτιμο χρόνο τους αλλά και υποβαλλόμενοι σε οικονομική θυσία !




Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ...ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΙ


     Με ένα πολύ γόνιμο διαλεκτικό πνεύμα λόγου, αντιλόγου και επιλύσεως αποριών εκτυλίχθηκε το σημερινό μάθημα του "Πολέμωνος" στον "καταπράσινο" χώρο μας με τα ανοιξιάτικα τριαντάφυλλα ολόγυρά μας να σκορπάνε τις δικές τους ευωδιές...


     Το περιεχόμενο του μαθήματος ήταν η άοπλη αντιμετώπιση επιτιθεμένου και είχε τον χαρακτήρα μιας αλληλουχίας προσεγγίσεων ενδεχομένων σεναρίων.


     Στο πλαίσιο μιας αναπτύξεως του γνωστού, αποτελεσματικού, "σκεπτικού" του Νίκου Καπλατζή, διδαχθήκαμε μια σειρά "ευφυών" εμπλοκών και απεμπλοκών με διάφορες τεχνικές.


     Και όλες οι ασκήσεις απολύτως εφαρμόσιμες τόσο από άνδρες όσο και από γυναίκες, όπως απαιτεί η ανάγκη αυτοάμυνας για κάθε πλάσμα ανεξαρτήτως φύλου.


     Υπάρχουν πολλές "ατραποί" εξόδου από το σπήλαιο και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" επιλέγουμε -επιτυχώς, απ΄ ό,τι φαίνεται- τις δικές μας.


     Και γι αυτή την "ατραπό" του "Πολέμωνος" δε παύουμε να ευχαριστούμε τον Νίκο Καπλατζή για την συμβολή του να μας κάνει ...ασφαλέστερους.


Κυριακή 16 Απριλίου 2017

ΕΚ ΝΕΑΡΩΝ ΠΗΓΑΖΕΙ  ΤΑ ΚΡΕΙΤΤΩ!



     Ο 65χρονος θεωρούσε ότι, ελεύθερα, ένας «ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ» μπορεί να δραστηριοποιείται σε όσες αντίστοιχες, ομοειδείς, "ομάδες" ήθελε.


     Ο 24χρονος επιχειρηματολόγησε και ανέστρεψε δια της λογικής την σχηματισθείσα πεποίθηση του πρεσβυτέρου.


     Ο 65χρονος, αφιστάμενος εγωισμού και ομοίως λογικώς σκεπτόμενος, όχι μόνον δεν ηρνήθη τα ευσταθέστατα επιχειρήματα του νεωτέρου, αλλά παρεδέχθη δημοσία την δικανική υστέρηση της -εν προκειμένω- ασταθούς συλλογιστικής του.


     Και ο 24χρονος, αφού νομοθέτησε (διότι "Nullum crimen, nulla poena sine praevia lege poenali" κι εμείς αρνούμεθα την παρωδία της Νυρεμβέργης η οποία παρεβίασε αυτή τη πρώτιστη αρχή Δικαίου...) προχώρησε στις επιβεβλημένες διαγραφές, εφαρμόζοντας το dura Lex sed Lex, όπως παρέλειψε να το εφαρμόσει ο πρεσβύτερος!


     Στην μικρομέγεθη πλατωνική Πολιτεία των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» ο παραμερισμός του «εγώ» υπέρ του «εμείς» και η απροσωπόληπτη εφαρμογή του Νόμου, θεσμοθετουμένου δια πνεύματος –κατά τεκμήριον- Δικαίου, προάγει όχι μόνον την Πολιτεία αλλά και τον Πολιτισμό!


     Εκ νεαρών, λοιπόν, πηγάζει τα κρείττω και τούτο αποτελεί παρακαταθήκη ζωής και προόδου!


Σάββατο 15 Απριλίου 2017

 ΣΑΧ ΣΤΟ ΠΕΣΑΧ ΚΑΙ ...ΡΟΥΑ ΜΑΤ!


    Ανήμερα της χριστιανικής εκδοχής του εβραϊκού Πεσάχ (εκδυτικοποιημένου ως «Πάσχα») ενώ οι πλείστοι προετοιμάζονται για την υπερβατική …καταβρόχθιση της νυκτερινής μαγειρίτσας πριν το εωθινό θεοσεβέστατο κατασπάραγμα του φρεσκοσφαγμένου και αιμάσσοντος αμνοεριφίου συμβολίζοντος τους, σταθερώς, επί σφαγήν βαίνοντες «αμνούς» των μεθελληνικών αιρέσεων, οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ»  εορτάσαμε την παγία και επαναλαμβανόμενη ψυχοπνευματική μας ανάταση ακολουθώντας και πάλι το παραδεδεγμένο «εσωτερικό μονοπάτι» της Παραδοσιακής Τοξοβολίας!


     Ολίγιστοι στην Γραμμή Βολής , των υπολοίπων εν αδεία τελούντων προς απόλαυση των θεοπνεύστων κοψιδιών κατανυκτικότατης γαστριμαργίας, στην επαρχία.


     Η σημερινή Προπόνηση ήταν ταχύτατη όπως η αποψινοβραδυνή εκκένωση των εκκλησιών επί τω ακούσματι του "χριστός ανέστη", φράση η οποία φημολογείται ότι είναι η αποτελεσματικότερη εκκενώσεως κτηρίων σε περίπτωση σεισμού!

Ο Αρχηγός Βολής μας.

     Ο δικός μας Αρχηγός Βολής, σεμνότερος των εσπερινών χρυσοποίκιλτων ρασοφόρων, με την απλή σφυρίκτρα του (και άνευ αδαμαντοκολλήτων εγκολπίων) κατάφερε να ωφελήσει τις ψυχές όλων μας όχι με βαυκαλιστικές παραμυθίες αλλά με τα οφέλη της υψηλής Τέχνης της Τοξοβολίας ουδεμία σχέση έχουσα με σκοταδιστικές θεοκρατικές "αφηγήσεις".


     Οι κινητικές ασκήσεις τις οποίες ο Αρχηγός Βολής ευφυώς υπέδειξε, εν αντιθέσει με τους συρμώδεις "συσκοτισμένους" οι οποίοι παραμένουν "γονατιστοί στα τέσσερα", κράτησαν τους εν εγρηγόρσει (και ουχί εν δογματική σκοτία) Συνασκουμένους σε γόνιμη εγρήγορση με ευστοχία βολών και ουχί ιταμώς αποδεχομένους "ραπίσματα" στην άλλη παρειά... καθ' υπόδειξη σκοταδιστών παριών!


     Ο συντονισμός όλων, χάρη στον νεαρό Αρχηγό Βολής άψογος ουδεμία σχέση έχοντος με βελάζον ποίμνιον, τηρηθέντος του Σχολείου Σιωπής όπως θα έπρεπε εις τους ανοήτως και ανθελληνικώς φθεγγομένους παραθρησκευτές οι οποίοι αγνοούν ότι ούτε ο Πλάτων, ούτε ο Αριστοτέλης ακολουθούσαν κανέναν επιτάφιο πλην εκείνου των εχθρών του Ελληνισμού!


     Ευγνώμονες ευχαριστίες άνευ ...αρτοκλασίας (προσοχή το ρήμα εκ του κλάω άνευ τινος ...ευφωνικού, προς αποφυγή παρεξηγήσεων...) και προς τον αυτάδελφο Γεώργιο ο οποίος εμύησε άνευ βιαστικού νηπιοβαπτίσματος αλλά πλήρη συναινέσει την ενήλικη φίλη μας Δήμητρα εις το ιερόν μυστήριον της Τοξοβολίας μετά θεοπνεύστου επιτυχίας!


     Έτσι, οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" δια της εν ασκήσει ωφελείας μας, ..."είδαμε το φως το αληθινό" και όχι εκείνο το απατηλό, το οποίο καταφθάνει σε, πονηρώς, περίκλειστη κανδήλα με οπές ώστε να οξυγονώνεται η φλόγα και να μη σβήνει, όπως ευθαρσώς καταγγέλλουν οι έσωθεν πληροφορημένοι εκκλησιαστικοί παράγοντες τους οποίους οι "αμνοί" του τοτέμ αρνούνται να εισακούσουν! 


     Ένα "ΕΥΓΕ" στον νεαρό Γεώργιο ο οποίος ευδοκίμως εξετέλεσε χρέη Αρχηγού Βολής ειπών το "Ομάς ανέστη!" στεντωρεία φωνή, Συνασκουμένους ευτυχείς και δρώντες θεασάμενος κι ενώ εκ ζόφου περιεβάλλετο ἡ γῆ η προπονητική τακτική του Γεωργίου κατηύγασε ΦΩΣ ΕΚ ΦΩΤΟΣ Οργανισμού "KASSAI",  τῷ φόβῳ της σκοτίας κατανικήσας!


     "Καὶ διαγενομένου τοῦ Σαββάτου", όπως και κάθε Σάββατο, ο Πρωτεσίλαος θανάτω θάνατον σπαθίσας, δεν ησχολήθη ποσώς με διερχόμενες παρενδυτικές "παστρικιές", δήθεν "μυροφόρες", αλλά με αυθεντικά Ελληνόπουλα στα οποία δίδαξε την καθιερωμένη Σπαθασκία!


     Το δικό μας "Πηδάλιο" δεν θέτει επιτίμια γονυκλισιών αλλά Τιμές στους τιμώντες Προγόνους και όχι ...τοτέμ! Και σήμερα, τούτου του Σαββάτου διαγενομένου, τιμώντες δια της πολεμικής μας ασκήσεως την προγονική πολεμικήν αρετή και όχι ξενόφερτα θρησκειολογήματα δια μωρές (τρόπος του λέγειν...) ...παρθένους, θα δειπνήσωμε λιτώς και ελληνοπρεπεστάτως όσον οι συσκοτισμένοι αλλόδοξοι διαβιούν ελεεινοπρεπεστάτως και ανθελληνικώς! Καθείς με τις επιλογές του! Άνω σχώμεν τα καρδίας αλλά και τους, καθ'  Όμηρον, καυλούς προς εκπόρθηση των κενοδόξων! 



Παρασκευή 14 Απριλίου 2017


Ο ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ "ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ"



     Η, αυτοαποκαλούμενη, "Αθλητική ιππασία" στην Ελλάδα αποτελεί ακόμη ένα "άντρο" κυριαρχίας μιας ντόπιας οικονομικής "συντροφίας" και μιας διαπάλης φατριών ασχέτων με την Ιππασία οι οποίες, με ροκαμβολικές δολοπλοκίες, ανελέητες αλληλοεξοντωτικές διαδικασίες, εμετικές ραδιουργίες   και με επίκεντρο την "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας" επιδίδονται σε έναν αγώνα κοινωνικής αναρριχήσεως και τελικής επικρατήσεως εις βάρος του Αθλητικού Ήθους, της ίδιας της Ιππασίας, κυρίως δε, εις βάρος της ευημερίας του Ίππου. Αυτά δεν τα λέμε εμείς, αλλά τα περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια ο "ειδικός" δημοσιογράφος και επί 31 χρόνια "καταγραφέας" της ελλαδικής "Αθλητικής ιππασίας" Άρης Τασούλης στο βιβλίο του με τίτλο  "ΣΕ ΘΕΣΗ ΜΑΧΗΣ" προφανώς υπαινισσόμενος τον εσωτερικό εμφύλιο λυσσαλέο πόλεμο των στελεχών της "Ελληνικής Ομοσπονδίας Ιππασίας".


     Ο συγγραφέας του βιβλίου δεν ξεκίνησε από την Ιππασία ούτε από την δημοσιογραφία του ιππικού αντικειμένου αλλά, όπως και ο ίδιος ομολογεί, υπήρξε διαπλεκόμενος μεταξύ της Απριλιανής Υ.ΕΝ.Ε.Δ. και της αντι-Απριλιανής "συντροφίας" της Ελένης Βλάχου και των εντύπων της.


     Από τα συμφραζόμενα του ίδιου του συγγραφέως στο εν θέματι βιβλίο του προκύπτει ότι στον χώρο της ιππικής δημοσιογραφίας ως εκδότης του περιοδικού "ΙΠΠΑΣΙΑ" βρέθηκε περιστασιακά, "βλέποντας φως και μπαίνοντας" για καθαρά βιοποριστικούς λόγους.  


     Εν συμπεράσματι προκύπτει, επίσης, ότι τα "ιππικά" πράγματα της σημερινής Ελλάδος "μαγειρεύει" παρασκηνιακώς ένας επώνυμος μεγαλοβιομήχανος με αφορμή την αποτροπή της τιμωρίας της "αθλητρίας" συζύγου του, ο Ίππος της οποίας κατελήφθη ...ντοπαρισμένος, με μόνο κριτήριό του τη διαπλοκή του με την οικογένεια Μητσοτάκη προς ίδιον αυτού όφελος.




Ο πλήρης εξευτελισμός της Ιππασίας στην Ελλάδα !

     Εξ αιτίας, λοιπόν, της  ν τ ό π α ς  του ατυχούς Ίππου από μία πολυεκατομμυριούχο αναβάτιδα η οποία ήρθε στην Ελλάδα για να εργασθεί ως έντιμη σταυλίτρια σε ..."high" Ιππικό Όμιλο και βρέθηκε σύζυγος πολυεκατομμυριούχου συζύγου, μια ολόκληρη Ομοσπονδία Ιππασίας μετετράπη σε "άθυρμα" στα χέρια ατόμων με επιδιώξεις αθέμιτες και αντιαθλητικές, χάνοντας κάθε νομιμότητα ακόμη και σε επίπεδο σοβαρότητος! 


     Δεν είναι τυχαίο που αυτή η Ομοσπονδία Ιππασίας εμφανίζεται να "δωρίζει" δια του ...ταχυδρομείου Πτυχία (!) Προπονητών και, μάλιστα, Α' (!) Κατηγορίας σε άτομα που δεν υπέστησαν ουδεμία εκπαίδευση για έναν τόσο σοβαρό και υπεύθυνο ρόλο που αγγίζει κινδύνους ζωής για Ανθρώπους και Ίππους. Και αυτό καθορίζει και την σοβαρότητα της "Ελληνικής Ομοσπονδίας Ιππασίας" και ως προς τις υπόλοιπες παραμέτρους της της οποίας χαρακτηριστικό κατάντημα αναφέρεται σε σελίδα του συγκεκριμένου βιβλίου: Μέσα στην Ομνοσπονδία παράγων της κυρία έφερε τον σκύλο της στου οποίου το περιλαίμιο είχε τοποθετηθεί "κοριός" για να καταγράφονται οι προσωπικές συζητήσεις στελεχών από αντίθετη φατρία (σ.120)! 

Και οι πραγματικοί διαχειριστές  [και!] της "Ιππασίας" στην Ελλάδα
μηδεμία σχέση έχοντες με την Ιππασία!

     Ντόπες, ίντριγκες, κομματισμός, δολιότητες, ευτέλεια και πλήρης αντίθεση με την Ιππασία και τον Αθλητισμό είναι τα χαρακτηριστικά του "επισήμου" φορέως "Αθλητικής Ιππασίας" στη σημερινή Ελλάδα που αυτοαποκαλείται "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας"! Και ας μη φανταστεί κανείς ότι έστω και σε μία σελίδα αυτού του βιβλίου θα ανακαλύψει κανείς κάτι ουσιαστικό για την Ιππασία, για την ίδρυση, ας πούμε, μιας Ιππικής Ακαδημίας στη χώρα του Ξενοφώντος ή, έστω, για τις έρευνες των εμπλεκομένων στην "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας" για την βελτίωση της Ιππιατρικής, των εκπαιδευτικών μεθόδων για Ιππείς και Ίππους, την έρευνα για τη βελτίωση της ευημερίας του Ίππου στην Ελλάδα, μιας "ευημερίας" που αποτελεί άγνωστη λέξη για όλους τους Ομίλους της Ομοσπονδίας που χρησιμοποιούν μαστίγια, σπιρούνια, στομίδες και άλλα τέτοια βάρβαρα μέσα υποχειριασμού του ατυχούς Ίππου! Όχι, αυτά δεν απασχολούν την Ομοσπονδία...  Και είναι χαρακτηριστικό ότι από τις 186, συνολικά, σελίδες, του βιβλίου του Άρη Τασούλη μόνον οι 6 (!) τελευταίες αναφέρονται στην Αθλητική Ιππασία την οποία υποτίθεται ότι εκπροσωπεί η "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας" με τις υπόλοιπες 180 σελίδες να εξαντλούνται σε σενάρια σικελικής μαφίας. Αν μη τι άλλο, θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες στον Άρη Τασούλη για την συγγραφή αυτού του ογκώδους τεκμηρίων, επικηδείου της ελλαδικής, κατ'  ευφημισμόν, "Αθλητικής Ιππασίας" (τρομάρα της...!) που εκπροσωπεί η "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας". 


      Πόσο υπερήφανοι πρέπει να νιώθουμε οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" έχοντας, εκ της ιδρύσεώς μας, περιφρονήσει την "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας" και δημιουργήσει ένα πραγματικό έπος αναβαθμίσεως της Ιππικής της Πατρίδος μας, με καθημερινή σκληρή και σοβαρή εργασία και με ίδια μέσα, κατακτώντας δύο πρώτες παγκόσμιες διακρίσεις αλλά και την αναγνώριση του διεθνούς ιππικού αλλά και τοξευτικού Κοινού, φατριών απέχοντες! Και με εγγεγραμμένα Μέλη υπέρ τα 530, στα δώδεκα χρόνια λειτουργίας της Ομάδος μας, κατόπιν αυστηρών πρακτικών και θεωρητικών δημοσίων εξετάσεων, έχουμε διαπιστεύσει ΜΟΝΟΨΗΦΙΟ αριθμό Εφιπποτοξοτών!!