Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018


HALL OF FAME:
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π. ΧΡΗΣΤΟΥ- ΑΡΠΑΛΥΚΟΣ



     Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων"  εκ της ιδρύσεώς της [2005] επεδίωξε να παραγάγει αρίστους Ιππείς, Εφιπποτοξότες αλλά και Εκπαιδευτές τηρώντας ένα αυστηρό πλαίσιο εκπαιδεύσεως των μαθητών της, συχνά, αυστηρότερο και από τις αντίστοιχες Σχολές του εξωτερικού Ένας από τους μαθητές μας ο οποίος διετέλεσε και επί τετραετία Αρχηγός της Ομάδος μας, εκπαιδευμένος από τον Ιδρυτή της, ο Δημήτριος Π. Χρήστου - Αρπάλυκος, διακεκριμένος και πολυνίκης αθλητής σε διεθνείς αγώνες Έφιππης Τοξοβολίας, Υπερπηδήσεως Εμποδίων  και Cross Country, αλλά και, ήδη, διπλωματούχος Εκπαιδευτής-Προπονητής αναγνωρισμένος από την Βρεταννική Ομοσπονδία Έφιππης Τοξοβολίας, μας περιγράφει τα λαμπρά του ιππικά επιτεύγματα κατά τον πρώτο, μόνον, χρόνο της παραμονής του στην Αγγλία όπου βρέθηκε για να εργασθεί στον ιππικό τομέα καταφέρνοντας να τιμήσει και την Ελλάδα και τους "Έλληνες Κενταύρους" με τα όσα πολλά και σπουδαία επέτυχε. Ας τον ακούσουμε:  


     Ξεκινώντας την αναζήτηση μου για επιπλέον πληροφορίες και γνώσεις στην τέχνη της ιππικής αλλά και της έφιππης τοξοβολίας, ο δρόμος μου με οδήγησε στην Αγγλία σε ένα χωριό με το όνομα Chekendon το οποίο βρίσκεται επτά μίλια απόσταση από το Reading και σαράντα πέντε μίλια απόσταση από το Λονδίνο. Mε λίγα λόγια,


     Ύστερα από αναζήτηση εργασίας αποκλειστικά και μόνον στον ιππικό τομέα βρέθηκα να εργάζομαι ως σταυλίτης- groomer στο Εκπαιδευτικό και Εξεταστικό Ιππικό Κέντρο Chekendon Equestrian Centre.


     Δεν ήταν τόσο εύκολο εγχείρημα για εμένα καθώς δεν κατείχα την γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Αυτό φυσικά δεν με πτόησε καθόλου μιας και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα εξαμήνου τα Aγγλικά μου ήσαν ήδη επαρκή για συνεννόηση αλλά και παραπάνω από επαρκή ώστε να καταφέρω να εξετασθώ για τα πρώτα τρία πτυχία Ιππικής και να επιτύχω σε όλα με αριστείο, συγκεκριμένα το Ride and Road Safety, το Stage 1 και Stage 2 της Βρεταννικής Ομοσπονδίας Ιππασίας [British Ηorse Society, BHS] ενός από τους μεγαλύτερους και εγκυρότερους Ιππικούς Οργανισμούς, παγκοσμίως.

















     Αυτό φυσικά ήταν μόνο η αρχή μιας πολυάσχολης χρονιάς καθώς αναγνωρίστηκε μέρος των ικανοτήτων μου με αποτέλεσμα να κερδίσω την εμπιστοσύνη της Μanager αυτού του στάβλου και των πελατών της. Αφορμή αυτού στάθηκε η διαφορετική τεχνική διαχείρισης και εκπαίδευσης ίππων με κύριο γνώμονα την ευημερία τους με βάση την φυσική ιππική όπως ο Ξενοφών μας δίδαξε .


     Αποτελέσματα αυτού ήταν να μου παραχωρηθούν εν λευκώ οι Ίπποι Σχολής με σκοπό την εκπαίδευση τους για ασφαλή μαθήματα Ιππασίας αλλά και Έφιππης Τοξοβολίας προβαίνοντας σε ένα πρόγραμμα αποεαισθητοποίησης όλων των βοηθημάτων, ήχων, κρότων, αντικειμένων κ.ο.κ.


     Μόνο αυτό λοιπόν ήταν αρκετό για να προσελκύσει τα "βλέμματα" των ιδιοκτητών 'Ιππων οι οποίοι σταβλίζουν τους Ίππους τους εδώ με αποτέλεσμα να μου ζητηθεί να επεκτείνω και σ΄ αυτούς τις εκπαιδευτικές μου μεθόδους με μαθήματα  εργασίας εδάφους αλλά και γυμνιπευτικής, αποφέροντας σημαντική αύξηση των εσόδων του στάβλου.


     Ύστερα λοιπόν από σκληρή δουλειά υπομονή και επιμονή στην προπόνηση μου στην Έφιππη Τοξοβολία, βρέθηκα να πιστοποιούμαι από τον Βρεταννικό Οργανισμό Έφιππης Τοξοβολίας  [British Ηorseback Αrchery Αssociation, BHAA] ως Εκπαιδευτής και Club Coach [Προπονητής] .


     Λίγο αργότερα δεν άργησα να συμμετάσχω σε αγώνες Έφιππης Τοξοβολίας στην Κορνουάλη, εκπροσωπώντας την Μεγάλη Βρεταννία έναντι της Ιρλανδίας, με αποτέλεσμα να χαρίσω την νίκη στην Αγγλία και να αναδειχθώ ως ο High Scorer αυτής.





     Το ενδιαφέρον έγινε μεγαλύτερο καθώς μου έγινε πρόταση από τον οργανισμό του Pony Club  να παρουσιάσω επίδειξη Έφιππης Τοξοβολίας στις εγκαταστάσεις του "BCA Univercity "με έδρα το Henley on Thames .


     Φυσικά αυτό είχε τεράστια επιτυχία καθώς έδειξε νέους ορίζοντες  στους εφήβους και έφηβες που απαρτίζουν αυτόν τον Oργανισμό.



     Λίγο αργότερα, λοιπόν, για τις ανάγκες των ιππικών μου σπουδών κλήθηκα να συμμετάσχω για την εμπειρία σε αγώνες Υπερπηδήσεως Εμποδίων και Cross Country στους οποίους με έκπληξη μου κέρδισα την δεύτερη θέση μη έχοντας ξανά λάβει ποτέ μου μέρος σε αντίστοιχη διοργάνωση.



     Αργότερα όμως, τον Σεπτέμβριο του 2017, δέχτηκα την πρόσκληση για εσωτερικούς αγώνες Έφιππης Τοξοβολίας στο Tamppy Green που εδρεύει στο Dursey της Αγγλίας. Εκεί, λοιπόν, είχα την τύχη να πάρω μαζί μου Ίππο εκπαιδευμένο από εμένα, με αποτέλεσμα να προσθέσω και δεύτερη νίκη εντός Αγγλίας ως ο Hight Scorer σε ένα από δύο αγωνίσματα και δεύτερος στο άλλο.


     Αυτή την στιγμή λοιπόν είμαι στην ευχάριστη θέση να οργανώνω την σχολή Έφιππης Τοξοβολίας με έδρα το Chekendon Equestrian Centre με σκοπό την έναρξη μαθημάτων από τους επόμενους μήνες επίσημα και την μελλοντική οργάνωση διεθνών αγώνων Έφιππης Τοξοβολίας και την φιλοξενία του National Championship [εθνικού πρωταθλήματος].



         Ωστόσο να μην παραλείψω ότι από τους 25 και πλέον Ίππους της Σχολής μας οι δεκαπέντε είναι πλέον Ίπποι Έφιππης Τοξοβολίας ενώ συνεχίζω και την εκπαίδευση των υπολοίπων.


     Το έτος 2018 φαίνεται να είναι πιο παραγωγικό μιας και ήδη έχω προγραμματίσει τις επόμενες εξετάσεις μου ως εκπαιδευτής κατά πρώτον και δεύτερον τις εξετάσεις μου για το Stage Τhree BHA. Αυτό το πτυχίο θα μου εξασφαλίσει ακόμη και την θέση του Stable Manager εάν και εφόσον το επιθυμώ σε οποιαδήποτε μελλοντική μου εργασία καθώς περιλαμβάνει υψηλού επιπέδου γνώσεις Ιππικής και σημαντικές γνώσεις διατροφής, διαχείρισης, εκπαίδευσης και θεραπείας Ίππων.


     Κλείνοντας με αυτό το σύντομο βιογραφικό σημείωμα - αναφορά του πρώτου έτους μου στην Αγγλία, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "Έλληνες Κένταυροι" για τις γερές βάσεις τις οποίες απέκτησα ύστερα από οκτώ χρόνια που έχω την τιμή να την θεωρώ Οικογένεια. Για αυτόν λοιπόν τον λόγο θα είναι τιμή μου να εκπροσωπήσω την ίδια την Ελλάδα υπό την σημαία των "Ελλήνων Κενταύρων" στους επικείμενους διεθνείς αγώνες Έφιππης Τοξοβολίας που θα διεξαχθούν στο Grünwald της Πολωνίας, την 1η Μαϊου 2018 .

Εφιπποτοξοτικά,
Δημήτριος .Π. Χρηστου - Αρπαλυκος.


     
     Αυτά είναι τα όσα πέτυχε ένα Στέλεχος των "Ελλήνων Κενταύρων" στον πρώτο χρόνο της παραμονής του στη Μεγάλη Βρεταννία εργαζόμενος σε έναν από τους πλέον δύσκολους επαγγελματικούς τομείς όπως ο Ιππικός ο οποίος για τους Βρεταννούς παραμένει "κλειστός" και ιδιαιτέρως απαιτητικός. Ο Δημήτριος Π. Χρήστου, ο αγαπημένος μας Αρπάλυκος, εκπαιδεύθηκε στη Σχολή μας -όπως και όλοι- υπό συνθήκες δυσκολότατες και υπό το αυστηρότατο πνεύμα διδασκαλίας του Ιδρυτή της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" ο οποίος τον αντιμετώπισε άτεγκτα για να είναι τώρα υπερήφανος γι αυτόν, αισθανόμενος ευτυχής διότι ο άλλοτε μαθητής του όχι μόνον υπερέβαλε τον Εκπαιδευτή του σε ικανότητες και γνώση αλλά και τιμά την Ελλάδα όπου και αν βρεθεί. Και σε λίγες ημέρες που θα τον έχουμε κοντά μας για λίγες ημέρες αδείας από τις επαγγελματικές του δραστηριότητες, θα έχουμε την ευκαιρία όλα αυτά να του τα πούμε δια ζώσης εκφράζοντάς του την ευγνωμοσύνη μας που τιμά κοινά Ιδανικά. Σήμερα, ο άλλοτε Εκπαιδευτής του αλλά και η ολόκληρη η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" εύχονται στον Έλληνα Εφιπποτξότη Δημήτριο Π. Χρήστου - Αρπάλυκο να υπηρετεί τον Ίππο και την Ιππική υπό την σκέπη των διδαχών του Στρατηγού Ξενοφώντος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.