Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ


     Από φίλη της Ομάδος που διαμένει στην επαρχία λάβαμε την παρακάτω επιστολή:

     "Σήμερα, μετά την ολοκλήρωση της ανάγνωσης του βιβλίου σας και μετά από κάποιους μήνες που παρακολουθώ τη δράση σας, γεννήθηκαν μέσα μου αντίρροπα συναισθήματα που θα εξηγήσω ευθύς..

     Καθώς έχω ασχοληθεί κάποια χρόνια με την ιππασία (η καλύτερα να πω "ΔΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ") και καθώς τυγχάνει να είμαι ταυτόχρονα και ζωόφιλη-ιππόφιλη,  ένιωσα απέραντη χαρά και δικαίωση που είδα μια ονειρική - ιδανική ομάδα να έχει σχηματιστεί επιτέλους στην Ελλάδα (τη δική σας φυσικά) που πρεσβεύει όλα όσα έψαχνα να βρω σε όλους τους ομίλους-σχολές ιππασίας που έτυχε να αλλάξω όσο ασχολούμουν με την ιππασία. Γιατί αν και πήγα σε πολλές και γνώρισα πολλούς εκπαιδευτές, ιππείς και άλογα, η παιδική μου (τότε) καρδιά και μυαλό δεν ένιωσαν την ευχαρίστηση και την αναζωογόνηση που προσδοκούσα από την επαφή μου με αυτά τα υπέροχα ζώα...το μόνο που ένιωθα ήταν σύγχυση και λύπη.

     Από την άλλη, λυπούμαι βαθύτατα που δεν έχω την ευκαιρία να γίνω και εγώ ενεργό μέλος της ομάδας σας και να συμμετέχω σ' αυτή την υπέροχη εμπειρία ...  Και σαν απόρροια των ανωτέρω έχω πολύ καιρό να ασχοληθώ με το αγαπημένο μου άθλημα, αφού δεν θα ήθελα να πάω σε μια ομάδα που θα αντιμετωπίζει οποιονδήποτε έμενα και οποιοδήποτε άλογο απλά σαν "κέρδος" με ό,τι κόστος αυτό συνεπάγεται.  Μου αρέσει πολύ και η τοξοβολία και για μένα θα ήταν το ιδανικό να συνδυάσω αυτά τα δύο αθλήματα με τις δικές σας αρχές που σέβονται τα άλογα σαν αδέρφια μας.

     Μακάρι να συνεχίσετε έτσι και να δώσετε το παράδειγμα σε όλους τους φίλιππους και μη αυτής της έρμης χώρας που χρειάζεται πολλούς ακόμη σαν και εσάς για να ορθοποδήσει κάποτε. Γιατί πραγματικά  πιστεύω πως ό,τι πρεσβεύετε δεν παραμένει απλά στα πλαίσια της εφιπποτοξοτικής εταιρείας σας, αλλά είναι ο τρόπος ζωής σας.

     Σας ευχαριστώ για την εμπειρία και τη δικαίωση που μου δώσατε γιατί πάντα πίστευα ότι όλα τα ζώα χρειάζονται φίλους-"συμπολεμιστές" και όχι ανθρώπους-"αφέντες".


ΕΛΕΝΑ Π."

     Εμείς την ευχαριστούμε θερμά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.